AssayEffect Logo

UNILEVER | sesja zdjęciowa "MakaronoMania"Fotografia

UNILEVER | sesja zdjęciowa "MakaronoMania"

MAKARONOMANIA to niecodzienny tytuł wyjątkowego projektu dla firmy UNILEVER. W skład całego przedsięwzięcia weszła m.in. KAMPANIA REKLAMOWA, na potrzeby której zorganizowany został jedyny w swoim rodzaju KONKURS KULINARNY z nagrodami dla Konsumentów, Restauratorów i Szefów Kuchni. Na potrzeby konkursu stworzyliśmy nie tylko odpowiednie narzędzia reklamowe (standy, plakaty, ulotki z nagrodami), ale również broszurę z przepisami na wszelkiego typu makarony z cennymi wskazówkami, jak najlepiej je przyrządzać? Biorąc czynny udział w realizacji pomysłu na reklamę produktów Naszego Klienta, zadaliśmy pytanie: dlaczego włoska kuchnia jest tak popularna, a nie na przykład francuska? Odpowiedź brzmi: MAKARON. Materiał fotograficzny pozyskany w trakcie sesji uzmysłowił nam również, że dania makaronowe przyrządzane na tak wiele różnych sposobów - to CZYSTA ESENCJA SMAKU! Nic dodać, nic ująć...