Firma LANTMÄNNEN pod marką SCHULSTAD Bakery Solutions, podążając za najnowszymi trendami rynków gastronomicznych wyprodukowała serię sześciu BUŁEK DO HOT DOGÓW. Zakres naszego zlecenia obejmował wymyślenie dla tych produktów kompletnej kampanii reklamowej, wraz z przygotowaniem i wykonaniem niestandardowej, innej niż wszystkie, sesji zdjęciowej. Po otrzymaniu briefu, na kanwie naszego pomysłu powstał składający się z sześciu członków GANG BUŁEK Z CHARAKTEREM pod wiele mówiącą nazwą "TRUE DOGS". Każda z sześciu nietuzinkowych bułek została swoistym ALTER EGO słynnego bohatera świata zachodnich gangów, ze smakiem odpowiadającym charakterowi jej imiennika: TONY MONTANA - ciemny hot dog z płatkami owsianymi; AL CAPONE - light & crispy hot dog; FRANK COSTELLO - brioche style hot dog; CARLITO - ciabatta hot dog; SZYKOWNY DON - hot dog pszenno-żytni; SZCZĘŚCIARZ LUCIANO - hot dog z ziołami. W ramach wsparcia marketingowego kampanii zaprojektowaliśmy karton w stylu walizki do bułek, folder z historiami bohaterów, gangsterskie gadżety, itp.